tirsdag den 11. september 2012

Min første give away!

OBS! Vinderen er fundet...

Nu synes jeg det er tid til min første give away. Du kan vinde denne skønne lille stofpakke. Vinderen bliver fundet så snart der er rundet 50 faste læsere :)


Reglerne er som følger:

1 lod for at kommentere og være fast læser
5 lodder for at kommentere, være fast læser og linke til min give away på din blog, brug gerne billedet :)

Jeg trækker en vinder når vi har rundet de 50 faste læsere.

Vil du deltage?
Så skriv en kommentar og email, hvis du ikke har en blog


32 kommentarer:

  1. stoffer på den gode måde er en dejlig ting, 5 lodder til mig:)

    SvarSlet
  2. Jeg snupper et enkelt lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg er jo allerede fast læser og linker fra min blog, så 5 lodder til mig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Jeg er da helt sikkert med på 5 lodder er allerede fast læser, og er jo helt forelsket i det fine bambi stof :)

    SvarSlet
  5. 5 lodder til mig tak:) Alle stofferne er fine, krydser fingre!

    SvarSlet
  6. fin give away, jeg er med på 5 lodder

    SvarSlet
  7. Stofferne er så skønne, er klart med på 5 lodder...

    SvarSlet
  8. Meget gerne 5 lodder til mig - Og whiii, sikke en dejlig ny blog at finde frem til :0)

    SvarSlet
  9. Jeg vil helt sikkert gerne vinde - har meldt mig som læser. 1 lod

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne følge din blog - sikke mange kreative indlæg, og hvor er han bare kær ham Oliver :D

    Jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  11. 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. 1 heldigt lod, tak..
    Mvh Eline

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med på 5 lodder

    SvarSlet
  14. Deltager med 5 lodder :-) <3

    SvarSlet
  15. Skøn blog. Skøn giveaway!
    Jeg er helt sikkert med på 5 lodder :).
    Kh maj

    Majdumilde.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Wow, er helt forelsket i Bambi stoffet, så smider straks 5 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  17. Skøn giveaway!
    Deltager gerne med 5 lodder :o)

    SvarSlet
  18. Så fik du da lige en fast læser mere :) Glæder mig til at følge dig, og vil gerne deltage med 1 enkelt lod om den fine præmie

    SvarSlet
  19. Ej hvor er det en SKØN præmie:-) Jeg er helt sikkert med på 5 lodder:-) Krydser fingrer!

    SvarSlet
  20. Er klart med på 5 lodder, skøn preæmie du har :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  22. Skøn blog du har, jeg glæder mig til at følge med fremover, og jeg vil mægtig gerne deltage i din give away med 1 lod

    SvarSlet
  23. 1 lod til mig tak
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  24. Jeg deltager gerne med 5 lodder.
    Linker straks ude i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundes 3 vindere.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  25. Sikke en skøn give away.
    Deltager med 5 lodder. Og der er linket fra min sidebar.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde en fin bordlampe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-4.html

    SvarSlet
  26. Bum bum... jeg er nr. 50!! Vil super gerne vinde lækkert stof ;) det kan jeg altid bruge.

    5 lodder kan det blive til ;)

    SvarSlet
  27. Så bliver jeg nummer 51 og håber jeg kan nå at være med. Fin blog du har her. :)

    SvarSlet
  28. jeg nupper 1 lod!

    Kig forbi min gavekort giveaway, 5 gavekort til stof/garn

    SvarSlet